Zapraszamy do czytania naszego bloga. Znajdziesz tutaj artykuły eksperckie na temat optymalizacji magazynów, systemów WMS oraz innych tematów związanych z branżą e-commerce.
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Podając swój adres mailowy zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Futuriti w celu zapisania do listy mailingowej i wysyłania newslettera. Newsletter będzie zawierał informacje eksperckie na temat zarządzania magazynem wysokiego składu, branży e-commerce a także o produktach, usługach, promocjach lub nowościach Futuriti. Zgodę można w każdej chwili cofnąć.
Lean Management w magazynie – co to jest? Na czym polega?
Podnosi wydajność firmy, pomaga zoptymalizować wiele procesów, a do tego potrafi ograniczyć koszty aż o 20-50%. Lean Management to sposób zarządzania przedsiębiorstwem, który pozwala zmniejszyć ilość strat oraz zwiększyć konkurencyjność przedsiębiorstwa na określonym rynku. Na czym on polega? I jakie są jej podstawowe zasady? Sprawdź.
WMS 3PL – Zarządzanie Centrum Logistycznym
Korzystasz w swojej firmie z Subiekt GT? Chciałbyś zintegrować Subiekt GT z WMS? Mamy już gotową integrację dla Twojego magazynu opartego o Subiekt GT! Zapraszamy!
Integracja Subiekt GT z WMS
Korzystasz w swojej firmie z Subiekt GT? Chciałbyś zintegrować Subiekt GT z WMS? Mamy już gotową integrację dla Twojego magazynu opartego o Subiekt GT! Zapraszamy!
Rodzaje opakowań w magazynie
Magazynowanie produktów wymaga odpowiedniego opakowania, aby zapewnić bezpieczeństwo i zachować ich jakość. Istnieje wiele rodzajów opakowań, które mogą być stosowane w magazynie, w zależności od rodzaju produktów i potrzeb magazynowania.
Jak przygotować magazyn do pracy z systemem WMS?
Sprawdź, jak w procesie alokacji, identyfikacji i pakowania towarów możesz uzyskać długoterminową przewagę nad konkurencją dzięki korzystaniu z systemu WMS.
WMS dla e-commerce. Ile kosztuje i jak wybrać system?
Odpowiedni system WMS dla e-commerce interesuje coraz szersze grono przedsiębiorców, którzy działają na rynku sprzedaży elektronicznej. Wzrost liczby klientów nie może bowiem odbywać się kosztem jakości usług.