Obsługa montażu/demontażu kompletu
WMS do Subiekt GT obsługuje opcje montażu kompletu. Do obsługi jest wymagany dodatek NIEBIESKI PLUS. Utwórz dokument montażu kompletu i kliknij wykonaj. Utworzone automatyczne dokumenty RW na składniki i PW na komplet zostaną zsynchronizowane do WMS jako WM i PM, a w ERP Subiekt GT zmienią status na „Odłóż skutek magazynowy” Po realizacji dokumentów w […]
Przesunięcia międzymagazynowe (MM)
WMS do Subiekt GT obsługuje przesunięcia międzymagazynego (MM). Do obsługi jest wymagany dodatek NIEBIESKI PLUS. Dodaj dokument MM w Subiekcie w statusie „Odłóż skutek magazynowy”: Ten dokument zostanie przesynchronizowany do systemu Futuriti WMS jako WM na magazynie źródłowym (w tym wypadku MAG – Główny) Po zrealizowaniu dokumentu WM, status dokumentu w subiekcie zmieni się na […]
Obsługa przyjęć i wydań wewnętrznych (PW/RW)
WMS do Subiekt GT obsługuje przyjęcia oraz wydania wewnętrzne (PW i RW). Do obsługi jest wymagany dodatek NIEBIESKI PLUS. Utwórz dokument w Subiekt GT w statusie „Odłóż skutek magazynowy”: Dokument zostanie zsynchronizowany do Futuriti WMS jako WM (dla rozchodu wewnętrzego – RW) lub jako PM (dla przyjęcia wew. PW): Po realizacji dokumentu w WMS – […]
Autoryzacja z API WMS
Autoryzacja poprzez Auth0 Sposób uwierzytelniania bezpośrednio poprzez otrzymany z Auth0 token dostępu (Access Token). Aby otrzymać wymagany token WMS API należy wykonać następujące żądanie POST na adres https://login.futuriti.pl/oauth/token grant_type:”password” client_id:{client_id} audience:https://futuritiwms.api.production username:{email_użytkownika} password:{hasło_użytkownika} scope:wms production openid client_secret:{client_secret} Przykładowe zapytanie wysłane za pomocą curl: curl –location –request POST „https://login.futuriti.pl/oauth/token” \ –header „Content-Type: application/x-www-form-urlencoded” \ –data-urlencode „grant_type=password” […]
Algorytm rozkładania dokumentów na pakowanie
Algorytm działa tylko na procedurach z kodu oraz przy dwuetapowym procesie wydań. Dla dokumentów MP generowanych automatycznie przy dwuetapowym procesie wydań, lokalizacja jaka będzie podpowiadana ustawiana jest wg mechanizmu: 1.Podczas generowania dokumentu MP, uruchamia się mechanizm sprawdzający aktualną ilość (sztuki) towaru jaka znajduje się na lokalizacjach oznaczonych jako pakowanie. 2.Automat przypisze lokalizację docelową na dokumencie […]
Obsługa klawiatury ekranowej
Włączanie klawiatury ekranowej Klawiatura ekranowa w Futuriti WMS otwierana jest poprzez wprowadzenie odpowiedniego znaku (domyślnie #) w dowolne pole tekstowe Konfiguracja skrótu klawiatury ekranowej Możliwa jest konfiguracja skrótu otwierającego klawiaturę ekranową, w tym celu należy przejść do okna konfiguracji WMS i wyszukać opcję ScreenKeyboardShortcut Po wejściu w edycję konfiguracji możliwe jest ustawienie znaku otwierającego klawiaturę […]
Zakres wymiany danych
Katalog towarów W konfiguracji integracji podczas instalacji ustawiany jest katalog (inventory) z którego pobierane są dane z BaseLinker. W przypadku zewnętrznych sklepów lub magazynów podłączonych w BaseLinker należy wykonać import towarów do wybranego katalogu. Dane towarów Dane towarów przekazywane są w kierunku BaseLinker ➔ WMS w następującym zakresie: SKU ➔ Kod towaru [Code] EAN ➔ […]
Futuriti Connector – Opis programu
Poniższy interfejs to program Futuriti Connector: Klawisz KONFIGURUJ służy do ustawienia połączenia z API WMS oraz ERPem. Więcej o konfiguracji znajdziesz w tym artykule. Klawisz Instaluj, Aktualizuj – zastosuj zmiany pozwala na zainstalowanie dodanych przez Nas nowości oraz wgrywa zdefiniowane ustawienia z pierwszego klawisza. Klawisz Zatrzymaj wstrzymuje działanie usługi Futuriti Connector: Klawisz Odinstaluj usuwa powyższą […]
Inwentaryzacja – Optima
Wymagania do prawidłowego wykonania inwentaryzacji: OPTIMA ERP wszystkie dokumenty zatwierdzone oraz zrealizowane (FS, WZ, MM, RW, PW, RWS, PWP, FSK, WZK) lub usunięte (usuniecie dokumentu w OPTIMA ERP skutkuje usunięciem dokumentu w WMS) OPTIMA ERP – RO może być w buforze WMS – wszystkie dokumenty muszą być zrealizowane lub usunięte (usuniecie dokumentu w WMS skutkuje […]
Synchronizacja: Pierwsze kroki
Aby rozpocząć pracę z WMS zintegrowanym z ERP, należy w pierwszej kolejności aktywować synchronizację dokumentów. Poniżej instrukcja uruchomienia: UWAGA: Przed rozpoczęciem synchronizacji dokumentów, sprawdź czy wszystkie obecnie utworzone są zrealizowane. Uruchamiamy Connector wcześniej skonfigurowany z wybranym ERPem. Przechodzimy do zakładki Zarządzanie. Aby aktywować synchronizację dokumentów, należy wybrać jedną z opcji: – Migruj stany – zostanie […]