Dwuetapowy proces wydań – konfiguracja

!UWAGA! Z uwagi na konieczność wprowadzenia zmian bezpośrednio pod bazą danych – zmiany te powinien wprowadzać inżynier Futuriti lub Partner Futuriti Aby uruchomić podstawowy dwuetapowy proces wydań (bez komasacji oraz obsługi górnych położeń) należy wykonać następująco: 1. Na bazie firmowej CDN połączonej z Futuriti WMS należy dokonać zmian na tabeli „AlpolWF.ProcessDefinition”. Edycja polega na włączeniu […]

Powiadomienia o nie w pełni zrealizowanym dokumencie

Konfiguracji procesu dokonuje serwisant Futuriti Konfiguracja powiadomień email W pierwszej kolejności należy skonfigurować konto SMTP na tabeli AlpolWF.EmailAccounts Aby włączyć możliwość wysyłania powiadomień email w przypadku realizacji dokumentów, które nie są w pełni zrealizowane, należy włączyć proces AlpolWMS – Wyślij powiadomienie email na tabeli AlpolWF.ProcessDefinition oraz uzupełnić parametry procesu na tabeli AlpolWF.ProcessDefinitionParameter SmtpAccountName – nazwa […]

Instalacja WMS w integracji z SKK

Proces instalacji WMS w integracji z SKK Uruchom instalator WMS i utwórz/wybierz istniejącą instancję WMS w oknie konfiguracji wybierz opcję integracji z SKK jak pokazano na zrzucie Zostanie zweryfikowane połączenie z ERP oraz wyświetlona formatka konfiguracji wymaganych przez SKK Konfiguracja FTP Nazwa serwera FTP – dowolna nazwa, po której WMS rozpoznawać będzie konfigurację Login – […]

Zakres wymiany informacji z EDI/SKK

Import dokumentów z plików EDI Pliki ładowane są z zewnętrznego katalogu FTP, należy upewnić się że zbudowana jest odpowiednia struktura katalogów Katalog główny plików EDI Nowe Ok Nok   Nowe pliki EDI należy umieścić w katalogu Nowe, proces pobierze wszystkie pliki znajdujące się w tym katalogu następnie utworzy z nich dokumenty PM na magazyn domyślny […]

Wskazywanie cech na WM/MM/RW

Proces nadawania cech na dokumenty wydań Utwórz nowe WM w Comarch Optima, jako atrybut dokumentu dodaj DO REALIZACJI o wartości NIE Zapisz dokument w buforze, zostanie on przesłany do WMS z ustawionym statusem Bufor Zaloguj się do WMS i znajdź dokument, dokumenty w buforze oznaczone są kolorem zielonym Na dokumencie zostały już naniesione domyślne cechy […]

Scenariusze użycia

Niepełna realizacja zamówienia Jeżeli z jakiegoś powodu magazynier nie będzie mógł w całości spakować towaru np. brak towaru na magazynie lub towar jest ale uszkodzony – powinien skontaktować się z osobą odpowiedzialną za zamówienia w celu ustalenia dalszego postępowania. Magazynier może zrealizować wydanie, nawet jeżeli nie jest zrealizowane w całości. Natomiast handlowiec powinien podzielić zamówienie […]

Synchronizacji zdjęć

Synchronizacja zdjęć odbywa się w momencie synchronizacji towaru z BaseLinker. Jeśli towar posiada zdjęcia tworzony jest task workera WMS o nazwie SynchronizeArticleUrlPictures z niskim priorytetem z następującymi polami ProcessObjectId – Id towaru w WMS ProcessActionText – Lista adresów zdjęć rozdzielona znakiem: ; (średnik)   Proces sprawdza, czy któreś ze zdjęć zostało usunięte, jeśli tak to […]

Konfiguracja

Zmiana konfiguracji integracji BaseLinker W celu zmiany konfiguracji ustawionej podczas procesu instalacji należy uruchomić WMS i przejść zakładki Opcje → BaseLinker (filtr zostanie ustawiony automatycznie) lub alternatywnie Opcje → Konfiguracja Na liście konfiguracji należy przeklikać przycisk filtra aż pojawi się na nim tekst BaseLinker Dostępna lista zawiera jedynie konfiguracje związane z BaseLinkerem, możliwe jest otwarcie […]

Wymagania i instalacja WMS BaseLinker

Wymagania do integracji: Wersja baselinkera z katalogiem (spisem produktów) Produkty powiązane ze sklepem minimum trzy statusy realizacji zamówień (np. Do realizacji, Kompletacja, Wysłane) Integracja z BaseLinker Uruchom konfigurator Connectora. Z dostępnych integracji zaznacz BaseLinker, następnie wypełnij pozostałe pola BaseLinker API token Token uwierzytelnienia z API BaseLinker, znajduje się w BaseLinker w zakładce Moje konto 🠒 […]

Zakres wymiana danych

Katalog towarów W konfiguracji integracji podczas instalacji ustawiany jest  katalogu (inventory) z którego pobierane są dane z BaseLinker (opcja [BaseLinkerProductInventoryId]). W przypadku zewnętrznych sklepów lub magazynów podłączonych w BaseLinker należy wykonać import towarów do wybranego katalogu. Dane towarów Dane towarów przekazywane są w kierunku BaseLinker => WMS w następującym zakresie: SKU => Kod towaru [Code] […]

W Futuriti tworzymy zaawansowane technologicznie systemy IT oraz wdrażamy, rozwijamy i integrujemy systemy Comarch ERP.
Jako Złoty Partner Comarch zapewniamy naszym Klientom wysokiej jakości obsługę na wszystkich etapach współpracy.

Umów się na prezentację

Jesteś zainteresowany WMS Futuriti?
Wypełnij formularz – odezwiemy się do Ciebie i pokażemy, w jaki sposób zwiększysz efektywność swojego magazynu!

Czy aby na pewno mierzysz w magazynie wszystko, co powinieneś?

Wiedza jest kluczem do przetrwania oraz wyskalowania biznesu – zwłaszcza w obecnym, dynamicznie rozwijającym się środowisku. Im więcej aspektów mierzysz, tym więcej z nich możesz zoptymalizować.

W trosce o Twój magazyn, zespół Futuriti przygotował zestaw wskaźników efektywności, które pomogą Ci zoptymalizować pracę magazynu, usprawnić pracę i zredukować koszty.

Pobierz checklistę ze wskaźnikami i sprawdź co możesz usprawnić w magazynie!

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych Podając swój adres mailowy zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Futuriti w celu zapisania do listy mailingowej i wysyłania newslettera. Newsletter będzie zawierał informacje eksperckie na temat zarządzania magazynem wysokiego składu, branży e-commerce a także o produktach, usługach, promocjach lub nowościach Futuriti. Zgodę można w każdej chwili cofnąć.
Obiecujemy nie spamować ! Będziesz otrzymywać tylko wartościowe treści.

Prowadzisz sprzedaż e-commerce? Możesz sprzedawać więcej ale Twój magazyn nie wyrabia? Skontaktuj się z nami! Pomożemy