Techniczny opis integracji z ERP
Opis dotyczy starych instalacji, w których Futuriti Workflow jest instalowany na bazie ERP. Obecne instalacje z użyciem Futuriti Connector nie wprowadzają poniższych modyfikacji na bazę ERP. Wymagania: Konto Windows z uprawnieniami administratora Konto Windows musi mieć możliwość uruchomienia zadania w harmonogramie zadań Aplikacja komunikuje się po protokole HTTPS Użytkownik SQL na którym działa aplikacja powinien […]
Skróty
Skróty ułatwiające obsługę systemu DS//xxx – w miejsce xxx tu podajemy id dokumentu z WMS otwiera dokument DS//Accept – akceptuje dokument bez pytania o potwierdzenia (pozostałe komunikaty są wyświetlane zgodnie z logika)DS//AcceptConfirm – akceptuj dokument z pytaniem o potwierdzenie. Opcje te są równoważne z kliknięciem przycisku „Akceptuj” na formatce dokumentu Kody które można wydrukować i […]
Dane przekazywane do xSale
Przekazywane informacje WMS przekazuje do xSale dane w następujących zdarzeniach: Zatwierdzenie dokumentu WM Zatwierdzenie dokumentu MP Zatwierdzenie dokumentu PM Usunięcie dokumentu WM Usunięcie dokumentu MP Usunięcie dokumentu PM Anulowanie dokumentu WM Anulowanie dokumentu MP Anulowanie dokumentu PM Zdarzenie nie jest dodawane w sytuacji przejścia ze statusu 3 na 2 (otworzenie dokumentu do realizacji i zamknięcie […]
Konfiguracja integracji z xSale
Konfiguracja integracji z xSale jest dostępna z poziomu instalatora FutritiWMS pod nazwą „Konfiguracja Rabbita„. Przyciskiem 'Konfiguracja rabbita’ otwieramy okno które uzupełniamy danymi otrzymanymi z xSale. Użytkownik – dane z xSale (baza xSale -> AlpolWF.Configuration -> RabbitUserNameWMS). Zobacz zapytanie sql poniżej. Hasło – dane z xSale (baza xSale -> AlpolWF.Configuration -> RabbitUserPasswordWMS). Zobacz zapytanie […]
Kompletacja PWP/RWS
Wymagania: W Comarch ERP OPTIMA towar musi być typu „towar złożony” i posiadać stworzoną i przypisaną domyślną recepturę (zgodnie ze sposobem działania Comarch ERP OPTIMA). Proces składa się z 2-ch części: Utworzenia dokumentu kompletacji w Optimie Zrealizowania dyspozycji w WMS wygenerowanych na podstawie ww. dokumentu. Utworzenie kompletacji w Optima W Comarch ERP OPTIMA należy utworzyć […]
Inwentaryzacja – XL
Inwentaryzację należy rozpocząć od Comarch ERP XL: Moduł Sprzedaż -> Zestawienia -> Inwentaryzacja. Przygotowanie inwentaryzacji w Comarch ERP XL Dodaj zielonym plusem nowy Nagłówek inwentaryzacji. Wybierz magazyn (w którym będzie wykonywana inwentaryzacja) oraz pozostałe parametry. Przejdź do zakładki Arkusze i dodaj arkusz. Inwentaryzacja musi zostać przygotowana zgodnie z dokumentacją Comarch ERP XL. Po zapisaniu, arkusz […]
Inwentaryzacja – Optima (wersja WS, Archiwum)
Wymagania do prawidłowego wykonania inwentaryzacji: OPTIMA ERP wszystkie dokumenty zatwierdzone oraz zrealizowane (FS, WZ, MM, RW, PW, RWS, PWP, FSK, WZK) lub usunięte (usuniecie dokumentu w OPTIMA ERP skutkuje usunięciem dokumentu w WMS) OPTIMA ERP – RO może być w buforze WMS – wszystkie dokumenty muszą być zrealizowane lub usunięte (usuniecie dokumentu w WMS skutkuje […]
Obsługa korekt z Comarch OPTIMA
Obsługa korekt dotyczy dokumentów WZKOR oraz PZKOR i jest szczególnie obsłużona z uwagi na brak statusu Bufor na tych dokumentach po stronie Comarch Optima. Korekta wydania zewnętrznego – WZKOR Dokumenty WZKOR powodują przyjęcie na stan czyli wygenerowanie po stronie WMS dokumentu PM na wskazane położenie. W celu wykonania korekty WZKOR należy: Utworzyć korektę faktury oraz […]
Magazyny wirtualne
Funkcjonalność umożliwia skonfigurowanie magazynów wirtualny tzn. takich, które nie istnieją w systemie ERP a mogą stanowić dodatkowe magazyny lub strefy magazynowe. Magazyny wirtualne składają się z regionów, a więc pośrednio lokalizacji. Magazyny wirtualne są widoczne w WMS i możliwe jest wybranie takiego magazynu i praca w jego obrębie. Na wybranym magazynie wirtualny widoczne są dokumenty […]
Nowa kolumna – Dokumenty WMS
Nowa kolumna – Dokumenty WMS Dodanie nowej kolumny do dokumentów RO zawierającej dokumenty powiązanie z WMS. Comarch Optima ERP – uruchomić jako administrator. Zakładka Handel, klikamy w Rezerwacje odbiorcy. Włącz tryb personalizacji okna SHIFT+F9 Uruchom konfigurację dodatkowych kolumn użytkownika, przycisk znajduje się na lewym dolnym rogu okna. Kliknij przycisk „Dodaj” w oknie Kolumny użytkownika. Uzupełniamy […]