Wstrzymania

Wstrzymania pozwalają na zablokowanie wykonywania zadań w zakresie oznaczonego dokumentu do momentu zdjęcia blokady przez użytkownika. Konfiguracja Aby zacząć korzystać ze wstrzymań w integracji z Futuriti WMS Connector należy włączyć opcje AlpolWFHolds w konfiguracji (IntValue = 1). Od tego momentu można na dokumencie (w ERP) dodać atrybut WSTRZYMANE o wartości TAK lub NIE aby sterować […]

Automatyczna optymalizacja bazy danych

Podczas działania systemu FuturitiWMS na bazie danych przechowywane są różne informacje tymczasowe, m.in. logi realizacji dokumentów, co po długim użytkowaniu może negatywnie wypłynąć na wydajność niektórych funkcji systemu. Aby temu zapobiec, system automatycznie czyści niepotrzebne lub stare wpisy utrzymując optymalne działanie programów. Domyślnie operacja ta wykonywana jest w godzinach nocnych (2 w nocy przez max […]

Funkcje użytkownika

Funkcje użytkownika Funkcje użytkownika pozwalają na wyświetlanie określonych dokumentów wskazanym operatorom. Użytkownik taki, nie będzie przykładowo widzieć wszystkich dokumentów, jedynie te do jakich ma dostęp, co pozwala na optymalne rozdzielenie obowiązków pracowników. Dostępy określane są konfigurowalnym zapytaniem SQL. Konfiguracja Jeżeli użytkownik ma przypisaną funkcję ([AlpolWMS].[User] kolumna [FunctionId] oraz na dokumencie jest ustawiona funkcja (tabela [AlpolWMS].[DocumentStorage], […]

Diagram zależności

Diagram zależności zadań Możliwe jest podejrzenie diagramu wykonań i zależności między poszczególnymi zadaniami W tym celu należy przejść do listy zadań wybrać zadanie z listy i kliknąć przycisk Zależności Zostanie wyświetlony diagram wykonań dla zadań o tym samym FGUID W powyższym przypadku widać, że po zrealizowaniu dokumentu wystartowały dwa procesy, gdzie każdy utworzył jedno zadanie […]

Lista zadań

Lista zadań WMS Lista zadań  dostępna jest w zakładce Źródła menu głównego WMS Po wybraniu źródła z listy można podejrzeć przypisane do niego zadania, w przypadku braku źródeł (np. brak integracji z Futuriti Connector) nadal można wybrać opcję zadania Zostanie otwarta lista zadań, domyślnie przefiltrowana do modułu Futuriti Connector Filtr zadań Wszystko – wszystkie zadania […]

Konfiguracja (opis pozycji)

Opis pozycji znajdujących się pod klawiszem KONFIGURACJA w zakładce OPCJE: Kreatory Kreator obsługi korekt Konfiguracja korekt (tylko w connectorze) Kreator procesów Kreator procesu wydań dla poszczególnych źródeł danych z ERP ( tylko w connectorze) Magazyny oraz procesy AllowPartialOrderFulfilment Czy dopuszczalna jest częściowa realizacja zamówienia. Dokumenty MP/WM zostaną wygenerowane na dostępne ilości stanów. Zamówienie w ERP […]

Zamówienie sprzedaży

Zamówienie sprzedaży synchronizowane jest w kierunku ERP -> WMS Dokument nie jest realizowany po stronie WMS, natomiast służy on głównie do generowania kolejnych dokumentów w procesach oraz etykiet kurierskich Zamówienie sprzedaży działa w instalacjach opartych na connectorze

Paczki kurierskie

Automatyczne generowanie paczek Domyślnie paczki w WMS generowane są po zatwierdzeniu dokumentu wydania magazynowego, możliwa jest jednak konfiguracja innego zachowania podczas konfiguracji procesu wydania dwuetapowego Generuj paczki po zatwierdzeniu wszystkich MP powiązanych z zamówieniem – generuję paczkę w momencie zatwierdzenia wszystkich dokumentów MP powiązanych z zamówieniem ZS Generuj paczki po zatwierdzeniu WM – generuję paczkę […]

Konta kurierskie

Zarządzanie kontami kurierskimi W menu głównym WMS przejdź do zakładki Opcje następnie kliknij przycisk Konta kurierskie Otwarta zostanie lista istniejących kont kurierskich Z poziomu tej listy możliwe jest dodanie, edycja lub usunięcie konta kurierskiego Następnie należy przejść do utworzenia (przycisk Dodaj) lub edycji (dwuklik na koncie) konta, zostanie wyświetlona następująca formatka Należy wypełnić pole Login […]

Definicje parametrów raportów

Zarządzanie definicjami parametrów Lista dostępnych definicji znajduje się na formatce edycji raportów (Inne ➔ Raport ➔ Dodaj/Edytuj raport) Zostanie wyświetlona lista dostępnych definicji parametrów   Dodawanie nowej definicji parametru Z listy parametrów wybierz opcję Dodaj, zostanie otwarta formatka edycji parametru Nazwa – nazwa definicji parametru Typ danych – jakiego typu dane będą wymagane przez parametr […]