Licencje WMS
Program WMS do prawidłowego działania potrzebuje aktywnej licencji, którą można uzyskać kontaktując się z działem handlowym Futuriti Co określa licencja? Maksymalną ilość operatorów WMS pracujących w tym samym czasie Ilość integracji z kurierami Czy włączono moduł AI Premium Licencja domyślna (preinstalowana wraz z WMS) Każda nowa instalacja WMS posiada domyślną licencje na 1 stanowisko Jak […]
Changelog v1.1 – v1.700
Legenda: Fix (Red) – poprawki funkcjonalności Feat (Sea green) – nowe funkcje Perf (Royal blue) – optymalizacje, poprawa wydajności Change(Purple) – zmiana nie będąca poprawką ani nową funkcjonalnością Revert(Orange) – wycofanie zmiany UI Backward compatibility – nowa wersja WMS UI jest testowana ze wskazaną wersją WMS pod względem kompatybilności wstecznej. Np. Klient ma wskazaną […]
Inwentaryzacja – typowe problemy
Poniżej znajduje się lista typowych problemów i rozwiązań związanych z inwenaryzacją Towar usunięty w ERP Komunikat będzie widoczny w przypadku, gdy na odczycie inwentaryzacyjnym w WMS znajduje się towar, który nie istnieje w ERP. W takim wypadku inwentaryzacja zostanie przywrócona do realizacji w celu poprawy odczytów. Błędne towary są oznaczone kolorem czerwonym na raporcie […]
Zbieranie towaru
Opis Funkcjonalność pozwala na grupową realizacje dokumentów MP z wykorzystaniem wózka lub wózka z kuwetami. System automatycznie grupuje dokumenty wg. algorytmu, użytkownik nie ma możliwości wskazania wybranych dokumentów. Wymagania Do poprawnego działania funkcjonalności wymagane jest WMS połączony z Futuriti Connector Duże UI (wersja w rozdzielczości > 320×240, w małej wersji nie wyświetla się przycisk zbieraj) […]
Czyszczenie bazy WMS
Od wersji 1.710 instalator WMS pozwala na wyczyszczenie bazy danych WMS. Funkcja może być użyteczna, jeśli wcześniej prowadzone były na tej instalacji testy i chcemy szybko pozbyć się testowych dokumentów, stanów itd. Czyszczenie danych obejmuje: Usunięcie wszystkich zdjęć wykonanych na dokumentach Usunięcie wszystkich dokumentów (zatwierdzonych i w realizacji) wraz z ich pozycjami Usunięcie wszystkich stanów […]
Konfiguracja dwuetapowego procesu wydań
W celu skonfigurowania dwuetapowego procesu wydań w integracji z Comarch XL należy podczas instalacji/aktualizacji instancji WMS zaznaczyć flagę Dwuetapoe wydania Opcję tą należy zaznaczyć tylko w przypadku, gdy zamierzamy skonfigurować proces po raz pierwszy lub zmodyfikować poprzednią konfigurację. Nie wymaga ona zaznaczenia, w przypadku, gdy po prostu aktualizujemy WMS. Po zaznaczeniu opcji, wypełnij pozostałe dane […]
Inwentaryzacja
Sposób przeprowadzania inwentaryzacji w WMS może się nieznacznie różnić w zależności od systemu ERP ERP: Optima (Connector) Inwentaryzacja Inwentaryzacja częściowa Optima (wersja WS, Archiwum) Inwentaryzacja Subiekt Inwentaryzacja Inwentaryzacja częściowa XL Inwentaryzacja Zalecana wersja WMS dla inwentaryzacji: Informacje o zalecanej wersji WMS znajdziesz w changelog Pozostałe tematy: Raport Inwentaryzacji Usuwanie pozycji w odczycie Sposoby skanowania produktów […]
Inwentaryzacja częściowa – Subiekt GT
Inwentaryzacja częściowa pozwala na przeprowadzenie inwentaryzacji wybranych towarów Przygotowanie arkusza INC Proces inwentaryzacji częściowej rozpoczynamy w WMS Przejdź do listy arkuszy inwentaryzacyjnych: Inne → Inwentaryzacja I utwórz arkusz inwentaryzacji częściowej przyciskiem INW+ → INC+ Arkusz zostanie utworzony, wejdź ponownie w zakładkę Inwentaryzacja i przejdź do edycji arkusza INC Następnie przejdź do listy pozycji arkusza Zeskanuj […]
Uzupełnienia norm towarowych
Opis procesu Proces uzupełniania norm towarowych pozwala na automatyczne wygenerowanie dokumentu przesunięcia magazynowego towaru z lokalizacji nie objętych normami na lokalizacje objęte normatywami, których minimalne stany towarowe nie zostały spełnione Proces uzupełniania norm towarowych może zostać uruchomiony za pomocą kodu akcji Konfiguracja normatywów opisana jest w tym artykule Algorytm wyszuka towary i lokalizacje, na których […]
Synchronizacja RO wewnętrznego
Konfiguracja Funkcjonalność dostępna jest jedynie w integracji z Futuriti Connector. W celu aktywowania synchronizacji rezerwacji wewnętrznej należy włączyć w konfiguracji „Synchronizacja zamówień wewnętrznych” (Sync Connector_EnableInnerOrder) Przejdź do listy konfiguracji WMS: Opcje → Konfiguracja Wyszukaj konfigurację na liście wyszukując frazę lub filtrując do wpisów Connector Włącz synchronizację i wybierz źródło, dla którego synchronizacja zostanie aktywowana. Jeśli […]