-
Zaczynamy
101
-
Podstawy
Standardowe funkcjonalności
-
- Algorytm wydań magazynowych
- Wydanie 2 etapowe z komasacją
- Dwuetapowy proces wydań – konfiguracja
- Automatyczne relokacja dostawy
- Algorytm przyjęć magazynowych
- Wskazywanie cech na WM/MM/RW
- Powiadomienia o nie w pełni zrealizowanym dokumencie
- Atrybuty
- Algorytm rozkładania dokumentów na pakowanie
- Wstrzymania
- Zmiana lokalizacji na pozycji
-
-
- Raporty WMS: „Obciążenia miejsca magazynowego (ilości względem gniazda)”
- Raporty WMS: „Obciążenia miejsca magazynowego (ilości w czasie)”
- Raporty WMS: „Ilość zrealizowanych linii”
- Raporty WMS: „Ilość zrealizowanych dokumentów”
- Raporty WMS: "Czas pracy operatora"
- Raporty WMS: „Zaleganie towaru”
- Raporty WMS: „Zaleganie lokalizacji”
-
-
-
Konfiguracja i zaawansowane
Rozszerzone możliwości Futuriti WMS
-
Integracje
xSale, SKK, Rest API...
-
- Wymagane licencje i konfiguracja Comarch ERP Optima
- Zakres wymienianych informacji z Comarch Optima ERP
- Realizacja w WMS dokumentu utworzonego w EPR Optima
- Atrybuty
- Nowa kolumna – Dokumenty WMS
- Obsługa korekt z Comarch OPTIMA
- Optima Inwentaryzacja
- Kompletacja PWP/RWS
- Techniczny opis integracji z Comarch ERP Optima
- Synchronizacja listów przewozowych z ERP do WMS
-
Futuriti Connector
Połączenie z ERP (np. Comarch ERP Optima, Subiekt, Baselinker)
-
- Zakres wymienianych informacji z Comarch Optima ERP
- Wymagane licencje i konfiguracja Comarch ERP Optima
- Techniczny opis integracji z Comarch ERP Optima
- Optima via Connector Inwentaryzacja
- Obsługa korekt z Comarch OPTIMA
- Kompletacja PWP/RWS
- Realizacja w WMS dokumentu utworzonego w EPR Optima
- Atrybuty
- Konfiguracja procesu wydań – Connector
- Restart procesów dwuetapowych po przyjęciu magazynowym
- Kurierzy - zakres wymiany danych
-
- Zakres wymienianych informacji z Subiekt GT
- Subiekt GT - wymagania
- Techniczny opis integracji z Subiekt GT
- Instalacja WMS do Subiekt GT
- Dwuetapowy proces wydań - Connector konfiguracja
- Subiekt GT Inwentaryzacja
- Subiekt: Pierwsze kroki
- Obsługa przyjęć i wydań wewnętrznych (PW/RW)
- Przesunięcia międzymagazynowe (MM)
- Obsługa montażu/demontażu kompletu
- Obsługa korekt faktur sprzedaży/zakupu
- Kurierzy - zakres wymiany danych
-
Instalacja i wdrożenie
Wymagania, instalacja i wdrożenie podstawowe
-
- Artykuły wkrótce się pojawią, pracujemy nad nimi.
Konfiguracja UDI
0 out Of 5 Stars
5 Stars | 0% | |
4 Stars | 0% | |
3 Stars | 0% | |
2 Stars | 0% | |
1 Stars | 0% |
Konfiguracja kodów
Futuriti WMS pozwala na włączenie/wyłączenie obsługi wybranych kodów UDI
Przejdź do Menu → Inne → UDI


Na liście widać aktywne kody UDI, nieaktywne kody są oznaczone szarym paskiem.
Możliwe jest zafiltrowanie listy do aktywnych kodów UDI
Aby podejrzeć kod kliknij pozycję dwukrotnie lewym klawiszem myszy

Zostanie otwarte okno z rozpiską kwantyfikatorów przypisanych do partii, z poziomu tego okna można zmienić status aktywności kodu.
Nie ma możliwości edycji domyślnych kwantyfikatorów, na prośbę klienta możliwe jest dodanie nowych kodów, w tym celu należy skontaktować się z naszym helpdesk. Użytkownik ma jednak możliwość zdefiniowania dodatkowych kwantyfikatorów dla cech własnych, w tym celu kliknij przycisk Dodatkowe kwantyfikatory

Na liście widoczne są dodatkowe kwantyfikatory definiowane przez użytkowników w formacie [Nazwa cechy]: [kwantyfikator], możliwa jest edycja lub dodanie nowego kwantyfikatora, muszą być one zgodne ze specyfikacją wybranego kodu UDI, w przypadku GS1, specyfikacja opisuje kwantyfikator 30 jako ItemCount. W kodzie może również znajdować się kwantyfikator 20, opisany jako ProductVariant.
Jeśli wymagane jest aby WMS zaczytywał również ProductVariant z podanego kodu UDI, należy dodać go do listy
Aby dodać nowy kwantyfikator kliknij przycisk Dodaj

Wybierz z listy cechę, którą ma ustawić kwantyfikator oraz kwantyfikator, po którym rozpoznać ciąg znaków
Zapisz kwantyfikator, od tej pory WMS będzie szukał wartości ze wskazanym kwantyfikatorem
Obsługa UDI przez towary
W celu pełnej obsługi UDI przez towar, musi on mieć włączone odpowiednie cechy wymagane oraz opcjonalne. Można je ustawić ręcznie na każdym towarze lub skorzystać z opcji automatycznej konfiguracji UDI
Przejdź do listy towarów w WMS: Menu → Słowniki → Towary
Zaznacz towary, które mają obsługiwać UDI prawym klawiszem myszy, następnie i kliknij przycisk Menu

Wybierz opcję Ustaw UDI, na towarze zostaną automatycznie ustawione odpowiednie cechy predefiniowane oraz definicje użytkownika
Wymagania cech zostaną ustawione następująco:
- Wymagane – w przypadku, gdy wszystkie aktywne kody UDI wymagają podania danej cechy
- Opcjonalne – w przypadku, gdy przynajmniej jeden kod UDI wymaga podania wartości cechy
- Brak – w przypadku, gdy żaden kod UDI nie używa wartości cechy
0 out Of 5 Stars
5 Stars | 0% | |
4 Stars | 0% | |
3 Stars | 0% | |
2 Stars | 0% | |
1 Stars | 0% |