Logowanie do WMS
Po uruchomieniu aplikacji zostaniesz przekierowany do ekranu logowania. Pierwsze logowanie odbywa się za pomocą konta użytego podczas instalacji WMS.
Samo logowanie może odbywać się na kilka sposobów:
1. Logowanie za pomocą konta Futuriti
Konto Futuriti wymaga połączenia online do poprawnego zalgowania.

2. Logowanie za pomocą nazwy użytkownika
Użytkownikowi można przypisać skrócony login służący uproszczeniu logowania do WMS, instrukcja ustawienia takiego loginu znajduje się tutaj.

W takim przypadku użytkownik loguje się za pomocą krótkiego loginu oraz hasła do konta Futuriti
3. Logowanie za pomocą PIN
Użytkownik może ustawić jako sposób logowania PIN, instrukcja ustawienia kodu PIN znajduje się tutaj.

W przypadku logowania za pomocą kodu PIN jako login można użyć adres e-mail lub ustawionego skróconego loginu oraz pozostawić pole z hasłem puste tak aby przycisk Zaloguj do WMS zmienił tekst na Użyj kodu PIN
Następnie klawiszem enter lub przyciskiem Użyj kodu PIN przejdź do ekranu logowanie PIN-em

Kod PIN należy wprowadzić w pole tekstowe (1) z klawiatury lub za pomocą panelu numerycznego na ekranie. W przypadku pomyłki możliwe jest wyczyszczenie wprowadzonego PIN’u przyciskiem gumki (2).
Aby zatwierdzić wprowadzony PIN i zalogować się na konto kliknij przycisk Zatwierdź
Możliwe komunikaty podczas logowania
Zapomniane hasło
Hasło może zostać zresetowane przez kierownika, instrukcja tutaj.
Możliwe jest zresetowanie hasła w przypadku, gdy użytkownik wprowadził je niepoprawnie po raz 4-ty.

Wybierając opcję Wyślij na adres e-mail przypisany do konta zostanie przysłany mail z linkiem do strony umożliwiającej zmianę aktualnego hasła
Blokada kodu PIN
Gdy użytkownika niepoprawnie wprowadzi kod PIN po raz 4-ty zostanie on zablokowany na 10 minut. Po upływie czasu blokady następna nieudana próba spowoduje zablokowanie kodu na kolejne 10 minut.
W przypadku zablokowanego kodu PIN użytkownik powinien zalogować się za pomocą hasła do konta Futuriti.

Wygasanie tokenu kodu PIN
Jeśli użytkownik nie logował się do WMS przez okres 14 dni lub po upływie 30 dni, konto wymagać będzie ponownego uwierzytelnienia za pomocą hasła do konta Futuriti

Błąd dostępu
W przypadku, gdy konto użytkownika powiązane jest z kontem Futuriti oraz użytkownik nie posiada dostępu do instancji WMS lub jego konto nie jest przypisane do konta Futuriti ale próbuje uzyskać dostęp do funkcjonalności wymagającej tego połączenia może zobaczyć następujący błąd.
Opis jak przydzielić użytkownikowi dostęp do instancji WMS znajduje się tutaj.

Konto nie powiązane z kontem Futuriti
Użytkownik, którego konto nie zostało jeszcze powiązane z kontem Futuriti zostanie o tym fakcie poinformowany, należy połączyć takie konto z systemem Futuriti możliwie jak najszybciej, użytkownik taki nie ma dostępu do wszystkich funkcjonalności WMS
Opis jak przypisać użytkownika do systemu Futuriti znajduje się tutaj.
