Subiekt GT Inwentaryzacja
Inwentaryzacja w integracji z Subiekt GT
Aby inwentaryzacja synchronizowała się prawidłowo należy włączyć w Szpiegu Subiekt GT monitorowanie zgodne z wymaganiami -> Link
- UWAGA !! Przed rozpoczęciem inwentaryzacji sprawdź czy wszystkie dokumenty w WMS zostały zrealizowane.
- Aby rozpocząć wejdź w zakładkę INNE -> INWENTARYZACJA
- Następnie kliknij przycisk INA+. Zostanie utworzony nowy arkusz inwentaryzacyjny.
- Po wejściu ponownie w zakładkę INWENTARYZACJA będzie możliwość dodania odczytów.
- Przejdź do realizacji odczytów, poprzez przycisk DODAJ ODCZYT +.
- Zeskanuj lokalizację (gniazdo składowania). Jeśli testujesz aplikację i nie masz dostępnych kodów z regionami, możesz wpisać je ręcznie w oparciu o strukturę magazynu np. KOM-001-001-001-1 lub wybrać z listy.
- Zeskanuj towary znajdujące się w wybranej lokalizacji.
- Po zeskanowaniu wszystkich towarów z wybranego położenia, zamknij lokalizację poprzez ponowny jej skan (albo wpisz ją ręcznie lub wybierz z listy).
- Wykonaj ponownie punkt 3. dla innych lokalizacji całego magazynu. W przypadku braku lokalizacji, pomiń etap skanowania ich – przeskanuj tylko towar.
- Jeżeli zakończyłeś skanowanie wybranych lokalizacji, które zostały już zamknięte. Zatwierdź odczyt.
DOKUMENT INO zostanie zsynchronizowany z SUBIEKT GT jako dokumen IWc
DOKUMENT INO zostanie zsynchronizowany z SUBIEKT GT jako dokumen IWc
- Jeżeli chcesz dodać nowe odczyty, wróć do punktu 2.
Gdyby pojawił się jakieś problemy zerknij na poniższe artykuły:
– Usuwanie pozycji w odczycie
– Poprawa zatwierdzonego odczytu
– Sposoby skanowania produktów
- Po zakończeniu realizacji wszystkich odczytów (zeskanowania wszystkich towarów z każdej lokalizacji), zamknij inwentaryzację poprzez kliknięcie w górny przycisk z numerem dokumentu „AI/…/…” lub przejście do zakładki „Menu” -> „Dokumenty” -> „AI/…/…”. Na koniec użyj przycisk „Zakończ”.
lub
- Po zakończeniu inwentaryzacji w WMS, przejdź do ERP SUBIEKT GT do zakładki INWENTARYZACJA oraz na podstawie stworzonego dokumentu lub dokumentów IWc, użyj przycisku WYPISZ ZBIORCZĄ.
- Pojawi nam się nowe okno z rozpisanymi produktami. Należy zaznaczyć checkbox ZATWIERDŹ INWENTARYZACJĘ i zapisać dokument. Zostaną uworzone dokumenty RW i PW oraz nastąpi zamknięcie inwentaryzacji w WMS.
- W przypadku pominiętych produktów (produkty, które nie występują już na magazunie a w ERP SUBIEKT GT posiadają stany) należy z dokumentu IWz wystawić RAPORT O POMINIĘTYCH TOWARACH, który wygeneruje na nie rozchód.
- Zostanie utworzony kolejny dokument IWc, na podstawie którego należy ponownie wygenerować raport zbiorczy i go zatwierdzić.
- W chwili obecnej wszystkie stany towarowe powinny być zgodnę w obu programach. Można przystąpić do codziennej pracy.