fbpx

Inwentaryzacja – Subiekt GT

Inwentaryzacja w integracji z Subiekt GT

Aby inwentaryzacja synchronizowała się prawidłowo należy włączyć w Szpiegu Subiekt GT monitorowanie zgodne z wymaganiami -> Link

  1. UWAGA !! Przed rozpoczęciem inwentaryzacji sprawdź czy wszystkie dokumenty w WMS zostały zrealizowane.
  2. Aby rozpocząć wejdź w zakładkę INNE -> INWENTARYZACJA
  3. Następnie kliknij przycisk INA+. Zostanie utworzony nowy arkusz inwentaryzacyjny.
  4. Po wejściu ponownie w zakładkę INWENTARYZACJA będzie możliwość dodania odczytów.
  5. Przejdź do realizacji odczytów, poprzez przycisk DODAJ ODCZYT +.
  6. Zeskanuj lokalizację (gniazdo składowania). Jeśli testujesz aplikację i nie masz dostępnych kodów z regionami, możesz wpisać je ręcznie w oparciu o strukturę magazynu np. KOM-001-001-001-1 lub wybrać z listy.
  7. Zeskanuj towary znajdujące się w wybranej lokalizacji.
  8. Po zeskanowaniu wszystkich towarów z wybranego położenia, zamknij lokalizację poprzez ponowny jej skan (albo wpisz ją ręcznie lub wybierz z listy).
  9. Wykonaj ponownie punkt 3. dla innych lokalizacji całego magazynu. W przypadku braku lokalizacji, pomiń etap skanowania ich – przeskanuj tylko towar.
  10. Jeżeli zakończyłeś skanowanie wybranych lokalizacji, które zostały już zamknięte. Zatwierdź odczyt.
    DOKUMENT INO zostanie zsynchronizowany z SUBIEKT GT jako dokumen IWc
    DOKUMENT INO zostanie zsynchronizowany z SUBIEKT GT jako dokumen IWc
  11. Jeżeli chcesz dodać nowe odczyty, wróć do punktu 2. Gdyby pojawił się jakieś problemy zerknij na poniższe artykuły:
    – Usuwanie pozycji w odczycie
    – Poprawa zatwierdzonego odczytu 
    – Sposoby skanowania produktów
  12. Po zakończeniu realizacji wszystkich odczytów (zeskanowania wszystkich towarów z każdej lokalizacji), zamknij inwentaryzację poprzez kliknięcie w górny przycisk z numerem dokumentu „AI/…/…” lub przejście do zakładki „Menu” -> „Dokumenty” -> „AI/…/…”. Na koniec użyj przycisk „Zakończ”.

    lub

  13. Po zakończeniu inwentaryzacji w WMS, przejdź do ERP SUBIEKT GT do zakładki INWENTARYZACJA oraz na podstawie stworzonego dokumentu lub dokumentów IWc, użyj przycisku WYPISZ ZBIORCZĄ.
  14. Pojawi nam się nowe okno z rozpisanymi produktami. Należy zaznaczyć checkbox ZATWIERDŹ INWENTARYZACJĘ i zapisać dokument. Zostaną uworzone dokumenty RW i PW oraz nastąpi zamknięcie inwentaryzacji w WMS.
  15. W przypadku pominiętych produktów (produkty, które nie występują już na magazunie a w ERP SUBIEKT GT posiadają stany) należy z dokumentu IWz wystawić RAPORT O POMINIĘTYCH TOWARACH, który wygeneruje na nie rozchód.
  16. Zostanie utworzony kolejny dokument IWc, na podstawie którego należy ponownie wygenerować raport zbiorczy i go zatwierdzić.
  17. W chwili obecnej wszystkie stany towarowe powinny być zgodnę w obu programach. Można przystąpić do codziennej pracy.

 

Czy ten artykuł był pomocny?
0 out Of 5 Stars
5 Stars 0%
4 Stars 0%
3 Stars 0%
2 Stars 0%
1 Stars 0%
Jak możemy usprawnić ten artykuł?
Please submit the reason for your vote so that we can improve the article.
Czy potrzebujesz pomocy?
Spis treści

W Futuriti tworzymy zaawansowane technologicznie systemy IT oraz wdrażamy, rozwijamy i integrujemy systemy Comarch ERP.
Jako Złoty Partner Comarch zapewniamy naszym Klientom wysokiej jakości obsługę na wszystkich etapach współpracy.

Umów się na prezentację

Jesteś zainteresowany WMS Futuriti?
Wypełnij formularz – odezwiemy się do Ciebie i pokażemy, w jaki sposób zwiększysz efektywność swojego magazynu!

Czy aby na pewno mierzysz w magazynie wszystko, co powinieneś?

Wiedza jest kluczem do przetrwania oraz wyskalowania biznesu – zwłaszcza w obecnym, dynamicznie rozwijającym się środowisku. Im więcej aspektów mierzysz, tym więcej z nich możesz zoptymalizować.

W trosce o Twój magazyn, zespół Futuriti przygotował zestaw wskaźników efektywności, które pomogą Ci zoptymalizować pracę magazynu, usprawnić pracę i zredukować koszty.

Pobierz checklistę ze wskaźnikami i sprawdź co możesz usprawnić w magazynie!

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych Podając swój adres mailowy zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Futuriti w celu zapisania do listy mailingowej i wysyłania newslettera. Newsletter będzie zawierał informacje eksperckie na temat zarządzania magazynem wysokiego składu, branży e-commerce a także o produktach, usługach, promocjach lub nowościach Futuriti. Zgodę można w każdej chwili cofnąć.
Obiecujemy nie spamować ! Będziesz otrzymywać tylko wartościowe treści.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Prowadzisz sprzedaż e-commerce? Możesz sprzedawać więcej ale Twój magazyn nie wyrabia? Skontaktuj się z nami! Pomożemy