Przeszukaj Bazę wiedzy po słowach kluczowych
-
Zaczynamy
-
Podstawy
-
- Algorytm wydań magazynowych
- Algorytm przyjęć magazynowych
- Wskazywanie cech na WM/MM/RW
- Powiadomienia o nie w pełni zrealizowanym dokumencie
- Atrybuty
- Algorytm rozkładania dokumentów na pakowanie
- Wstrzymania
- Zmiana lokalizacji na pozycji
- Przesunięcie towaru na wiele lokalizacji docelowych
- Aktualizacja dokumentu w realizacji
-
-
-
- Raporty WMS: „Obciążenia miejsca magazynowego (ilości względem gniazda)”
- Raporty WMS: „Obciążenia miejsca magazynowego (ilości w czasie)”
- Raporty WMS: „Ilość zrealizowanych linii”
- Raporty WMS: „Ilość zrealizowanych dokumentów”
- Raporty WMS: "Czas pracy operatora"
- Raporty WMS: „Zaleganie towaru”
- Raporty WMS: „Zaleganie lokalizacji”
-
-
-
Konfiguracja i zaawansowane
-
Integracje
-
- Wymagane licencje i konfiguracja Comarch ERP Optima
- Zakres wymienianych informacji z Comarch Optima ERP
- Realizacja w WMS dokumentu utworzonego w EPR Optima
- Atrybuty
- Nowa kolumna – Dokumenty WMS
- Obsługa korekt z Comarch OPTIMA
- Inwentaryzacja - Optima (wersja WS, Archiwum)
- Kompletacja PWP/RWS
- Techniczny opis integracji z Comarch ERP Optima
- Synchronizacja listów przewozowych z ERP do WMS
- Wydanie 2 etapowe z komasacją
- Dwuetapowy proces wydań – konfiguracja
- Automatyczne relokacja dostawy
-
Futuriti Connector
-
- Zakres wymienianych informacji z Comarch Optima ERP
- Wymagane licencje i konfiguracja Comarch ERP Optima
- Techniczny opis integracji z Comarch ERP Optima
- Inwentaryzacja - Optima
- Obsługa korekt z Comarch OPTIMA
- Kompletacja PWP/RWS
- Realizacja w WMS dokumentu utworzonego w EPR Optima
- Atrybuty
- Konfiguracja procesu wydań – Connector
- Restart procesów dwuetapowych po przyjęciu magazynowym
- Kurierzy - zakres wymiany danych
- Inwentaryzacja częściowa - Optima
- Synchronizacja RO wewnętrznego
- Dwuetapowy proces wydań - Connector konfiguracja
- Synchronizacja: Pierwsze kroki
- Wydruki w ERP Optima
- Funkcje dodatkowe - Optima
- Pokaż wszystkie artykuły (2) Schowaj artykuły
-
- Zakres wymienianych informacji z Subiekt GT
- Subiekt GT - wymagania
- Techniczny opis integracji z Subiekt GT
- Instalacja WMS do Subiekt GT
- Dwuetapowy proces wydań - Connector konfiguracja
- Inwentaryzacja - Subiekt GT
- Synchronizacja: Pierwsze kroki
- Obsługa przyjęć i wydań wewnętrznych (PW/RW)
- Przesunięcia międzymagazynowe (MM)
- Obsługa montażu/demontażu kompletu
- Obsługa korekt faktur sprzedaży/zakupu
- Kurierzy - zakres wymiany danych
- Dodawania pozycji do zamówień w WMS
- Inwentaryzacja częściowa - Subiekt GT
-
Instalacja i wdrożenie
Funkcje użytkownika
Funkcje użytkownika
Funkcje użytkownika pozwalają na wyświetlanie określonych dokumentów wskazanym operatorom. Użytkownik taki, nie będzie przykładowo widzieć wszystkich dokumentów, jedynie te do jakich ma dostęp, co pozwala na optymalne rozdzielenie obowiązków pracowników. Dostępy określane są konfigurowalnym zapytaniem SQL.
Konfiguracja
Jeżeli użytkownik ma przypisaną funkcję ([AlpolWMS].[User] kolumna [FunctionId] oraz na dokumencie jest ustawiona funkcja (tabela [AlpolWMS].[DocumentStorage], kolumna [UserFunctionMask]) to widoczność dokumentów zależna będzie dodatkowo od opcji konfiguracyjnej UserFunctionMaskComparisionMode:
- Dla wartości 1 (IntValue) lub braku wartości lub opcji konfiguracyjnej: Filtrowanie będzie za pomocą porównania UserFunctionMask & Number != 0
- Wszystkie maski, wliczając składowe, dla przykładu maski Number = 3 widoczne będą dokumenty dla użytkowników z funkcją o numerze 1 oraz 2
- Dla wartości 2 (IntValue): Filtrowanie będzie za pomocą porównania UserFunctionMask & Number = Number
- Tylko wybrana maska, dla przykładu maski Number = 3 widoczne będą dokumenty tylko, gdy użytkownik ma maskę o numerze 3
- Dla wartośći 3 (IntValue): Porównywanie jak w przypadku 1 z wykluczonymi dokumentami bez maski
- Funkcja Brak – wyświetlane są dokumenty bez maski lub z maską równą masce Brak
- Funkcja Wszystkie – wyświetlane są wszystkie dokumenty bez względu na maskę
- Funkcje własne – wyświetlane są tylko dokumenty zgodne z maską funkcji
Gdzie:
- & – bitowy operator AND,
- Number – Wartość funkcji na tabeli [AlpolWMS].[UserFunction]
Jeżeli wartość UserFunctionMask (na dokumencie) lub FunctionId (nieprzypisana funkcja użytkownika) będzie miało wartość NULL to dokument także będzie widoczny dla tego użytkownika.
Dodatkowo, aby korzystać z warunku SQL do automatycznego nanoszenia masek na dokumenty musi zostać aktywowana konfiguracja GenerateDocumentUserFunctionMask
Lista funkcji użytkownika
Lista dostępnych funkcji znajduje się na formatce edycji użytkowników Opcje ➔ Użytkownicy ➔ Wybrany użytkownik ➔ Ikona lupy
Zostanie otwarta lista dostępnych funkcji, wybrana na użytkowniku funkcja zostanie automatycznie podświetlona na liście
Na liście widoczna jest nazwa funkcji, numer reprezentujący maskę bitową funkcji oraz czy funkcja jest aktywna, możliwe jest filtrowanie tylko aktywnych funkcji
Z poziomu listy możliwa jest grupowa aktywacja/dezaktywacja funkcji lub ich edycja/utworzenie.
W celu dezaktywacji funkcji należy zaznaczyć niechciane funkcje prawym klawiszem myszy następnie kliknąć przycisk Menu i z menu wybrać opcję Dezaktywuj
Wybrane funkcje zostaną dezaktywowane i będą wyświetlone na liście szarym kolorem
Edycja funkcji uzytkownika
W celu edycji funkcji, wybierz z listy dwuklikiem funkcję, którą należy zmienić, zostanie otwarta formatka edycji
- Nazwa – wyświetlana na liście nazwa funkcji
- Aktywny – czy funkcja jest aktywna i maskuje dokumenty
- Wzorce – lista podstawowych zapytań SQL, które można użyć jako podstawę do własnego zapytania
- Warunek SQL – warunek jaki zostanie wykonany podczas dodawania dokumentu, ustawiający jego maskę
- Parametry
- @ObjectId – Id dokumentu
- @ObjectTypeId – Id typu dokumentu
- @ResultId – Wynik operacji
- 1 – Maska zostanie nadana na dokumencie
- 0 – Maska nie zostanie nadana, warunek nie spełniony
- Parametry
Po zakończeniu edycji wybierz przycisk Zapisz aby potwierdzić zmiany